bříško

14. ledna 2009 v 14:45 | Lůca |  Cviky
Každá barbie by si měla udržovat svoji postavičku....Upřímně!Videli jste už někdy tlustou babrii??
Ale to, že by neměla být tlustá neznamená, že má být anorektička, bulimička a takovýhle podobný život nebezpečný blbiny..!!!!

Klasické zkracovačky

Zpevňování přímého svalu břišního, zabrat dostává i vnější a vnitřní svaly břišní.

Základní poloha:

Ležíš na zádech, ruce se dotýkají hlavy a ramena tlač dozadu. Při těžší variantě zvedni špičky chodidel.

Samotný cvik na břicho:

Zvedni se tak, aby lopatky byly asi 40 cm nad podlahou. Cvik prováděj se stále mírně zakulacenými záda, špičky nohou směřují neustále ke stropu.

Počet opakování:

Cvik prováděj ve třech sériích po 20 opakováních - s výdechem nahoru, s nádechem dolů.

Šikmé zkracovačky

Zpevňování šikmých svalů břišních.

Základní poloha:

Levou nohu si polož na koleno pravé nohy. Snaž se koleno vytočit co nejvíce, obě ruce opři o spánky, nebo si jednu polož na podlahu.

Samotný cvik na břicho:

Tahem břišních svalů zvědni pravé rameno, veď pohyb k levému kolenu a nahoře krátce vydrž. Opět při pohybu nahoru výdech a poté nádech.

Počet opakování:

Cvik na šikmé břišní svaly provádějte ve třech sériích po 20 opakováních.

Obrácené sklapovačky

Obrácené sklapovačky zpevní přímý sval břišní, vnější a vnitřní svaly břišní.

Základní poloha:

Polož se na záda, ruce nech podél těla a hlavu zvedni mírně nad podložku. Nohy dejte do pravého úhlu v přednožení. Zvedni nohy pohybem z kyčlí asi 10 cm nad podlahu - až odtud začíná samotný cvik.

Samotný cvik na břicho:

Ze základní polohy pokračuje cvik na břišní svaly směrem vzhůru. Mírně pokrčené nohy tahem zanožte tak, že pánev odlepíte od země. Pak vracíte nohy zpět. Kolena nech mírně pokrčená, pohyb vychází z pasu tahem břišních svalů.

Pozor na správnost cviku:

Při samotném cviku si nepomáhej tlakem rukou o podlahu!

Počet opakování:

3 série po 20 opakováních.

Statické posílení břišních svalů

Při tomto cviku na břicho posílíš kromě břišních svalů vlastně celé tělo.

Základní poloha:

Ležíš na loktech (svírají pravý úhel s podlahou, položené ruce tvoří trojúhelník). Záda držte rovně, neprohýbej se. Nohy se dotýkají podlahy pouze špičkami.

Samotný cvik na břicho:

V základní poloze zatáhni břicho a vydrž v této poloze co nejdéle.

Obměna polohy při posilování:

Cvik můžeš zkusit i jinak - z polohy na boku. Celé tělo je zvednuté tak, aby nohy i trup byly v jedné rovině. Opět se snaž vydržet co nejdéle a snaž se neprověšovat boky.


 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Candy Nikki™ Candy Nikki™ | Web | 14. ledna 2009 v 15:12 | Reagovat

to by se ti líbilo cooo ? nasrat!a nauč se číst!!! kam asi patří reklamy?!

2 AneTča AneTča | Web | 14. ledna 2009 v 15:26 | Reagovat

Ahoj

3 Sabrina Sabrina | Web | 14. ledna 2009 v 15:44 | Reagovat

Ahojííq pls jukni ke mě na blog.

4 kikinka:D kikinka:D | Web | 14. ledna 2009 v 17:56 | Reagovat

ahoj mocinky hezu blog jukni se pls na muj a hlasni do new bleskovky diky moc predem..:D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.